piątek, 17 sierpnia 2012

zupa pomidorowa na chłodny poranek

Dzis nastał ten dzień
dziś parpar postanowiła stworzyć bloga kulinarnego
może jej pasja do gotowania powinna ujrzeć światła dziennego...


Na dobry początek lekka zupka...bo na dworze nie zbyt wakacyjnie
na ogrzanie serduszka i rozkoszowanie się smakiem letnich pomidorków...




Przepis na 1 porcje
3 pomidory
1/2 pora
ząbek czosnku
fasola czerwona
kukurydza
bób
ser żółty
przyprawy

Na rozgrzanej patelni podsmażamy pokrojony por i czosnek
Gdy ładnie się zrumieni wrzucamy pokrojone w kosteczkę(wcześniej sparzone i obrane ze skórki)pomidory.Smażymy do momentu gdy pomidory się rozpadną
Doprawiamy ulubionymi przyprawami-ja dodałam mieszankę do grilla,pieprz,sól.
Wsypujemy starty na tarce serek żółty-ile kto lubi
czekamy aż się rozpuści i lekko zagęści zupę
dorzucamy fasolę,kukurydzę i bób
chwilę gotujemy...
Gdyby zupa były zbyt rzadka można zagęścić-ja dodałam otręby pszenne...

Gotowe!!!!!

2 komentarze:

  1. Będę tu regularnie zaglądała i według Twoich przepisów gotowała! ALEEEEEE SUUPER!!!!!! :D
    Gratuluję!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah! Mogę komentować. :)
    No więc... ja chcieć dużo przepisów z warzywami aby ich trochę nadrobić w moim jadłospisie. :)
    Żyrafka.

    OdpowiedzUsuń