czwartek, 3 stycznia 2013

Co przyniesie dzisiejszy dzień?

Za oknem szaro i buro
pada deszcz
pije kawe
zaraz trzeba wyjść(dziś psycholog i pewnie zakupy)

Co przyniesie dzisiejszy dzień?
Jeszcze jakiś rok temu każdego arnka nim otwarłam powieki moje oczy zapełniały się łzami.
Każdy dzień był walką...by wytrwać,by przeczekać jakoś każdą bezlitosną sekundę,którą odczuwałam jak godzinę.
Dziś zanim wstanę rozmyślam nad tym co dobrego mnie dziś spotka.Niczymmantre powtarzam że "dziś będzie dobry dzień",   'że muszę być silna i że nie mogę się poddać '
nie teraz..nie teraz kiedy tyle osiągnełam

Dzisiejszego poranka wybudzona ze snu który przyszedł dopiero nad ranem także w myślach zanuciłam moją mantrę..

"bo będzie dobrze
 musi być"

2 komentarze:

  1. jajecznica super :) troszkę pochmurno, ale dzien na pewno będzie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że będzie dobry i dzień i cały Rok!! Twoja jajecznica z bobem bardzo smacznie wygląda. Pozdrawiam i trzymam kciuki by z każdym dniem było lepiej, milej i smaczniej.

    OdpowiedzUsuń