wtorek, 8 stycznia 2013

Decyzje,wybory Dialog z własnymi myślami...

Pada śnieg,pada śnieg
zimnooooo
Choć dzisiejszy dzień powinny ocieplić wspólne lody i zakupy  z mamą <3

Decyzje,wybory
Dialog z własnymi myślami...
tysiące chwil niepewności
miliony scenariuszy
i co ja mam wybrać?
za którym głosem podążać?
niezdecydowanie
choć gdzieś w podświadomości decyzja już zapadła
być może nie taka jaką sobie wymarzyłam
ale to w końcu to mój wybór...


" Ta (nie)świadomość mnie cieszy
bo (nie)wiedza która teraz dostaje napełnia  mnie lekkością i radością
Unoszę się delikatnie ponad horyzont"


Śniadanie-ziołowy omlet  z brokułami,cukinią i otrębami i serkiem pleśniowym .Ka



1 komentarz:

  1. czasami ciężko podjąć decyzję, ale w gruncie rzeczy zawsze, nawet jeśli gdzieś głęboko, to wiemy, czego chcemy:)

    OdpowiedzUsuń