czwartek, 24 stycznia 2013

potrzeba mi Twej pomocnej dłoni


Bo teraz kiedy jestem gotowa
kiedy wiem już czego chcę

Teraz kiedy będę odważna

potrzeba mi Twej pomocnej dłoni
potrzeba mi wiedzieć że będziesz przy mnie

niezależnie od tego gdzie ja będę

że nie zostanę sama w mym boju...

potrzeba mi Twej uwagi
miłości
obecności


Dziś długo wyczekiwana wizyta u psychologa.
Łudzę się że pomoże mi podjąć w końcu ostateczną decyzję...
łudzę się bo wiem że już ją podjęłam
ale trudno wypowiedzieć ją na głos...



mleko z płatkami kukurydzianymi z  miodem i orzeszkami






3 komentarze:

  1. * * * (Bądź przy mnie blisko...)

    Halina Poświatowska
    bądź przy mnie blisko
    bo tylko wtedy
    nie jest mi zimno
    chłód wieje z przestrzeni

    kiedy myślę
    jaka ona duża
    i jaka ja

    to mi trzeba
    twoich dwóch ramion zamkniętych
    dwóch promieni wszechświata





    Julka
    dss

    :*

    napisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te płatki, a tak dawno ich nie jadłam :o
    Ale klimatyczna muzyka u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak prosto i tak pysznie !
    u mnie pomocną dłoń zawsze wyciaga mamusia .. niestety na nikogo innego nie mogę liczyć ... jedynie jest jeszcze babcia

    OdpowiedzUsuń