piątek, 29 marca 2013

Owsianka Snickers-odsłona 2

Dziś kolejna odsłona snickersowych smaków
Jestem wielką fanką tego batonika i próbuje odtworzyć jego smak....ciągle szukam idealnego przepisu na słoiczkowy krem snickers-poniedziałkowy  jutro na blogu!!
Tym razem szybka wersja kremu snickers w owsiance-ostatnio potrzebuje słodkiego...bardzo słodkiego...i to z rana !!!!

Przepis na 1 porcję
owsianka-u mnie w sumie płatki,otręby i siemię wymieszane  jogurtem naturalnym
krem:
1 łyżka masła
2 łyżeczki cukru pudru
1/4 szkl. mleka
4-5 pianek marshmallow
1 łyżka masła orzechowego
orzeszki ziemne i kakao do posypania

W rondelku topimy masło.dodajemy cukier i mleko-gotujemy ok 2 minut.Po tym czasie dodajemy pianki i masło orzechowe dokładnie mieszając-chwilkę studzimy-zważywszy na pogodę proponuje wystawić za drzwi-przecież tam zimniej niż w lodówce ^^
Owsiankę przekładamy do miseczki/pucharka polewamy masą.Całość posypujemy gorzkim kakao i dekorujemy orzeszkami :)
Do mojej owsianki nie zużyłam całej masy gdyż byłoby za słodko!!!






10 komentarzy:

  1. Wygląda super! Kiedyś nie lubiłam Snickersów, zdecydowanie wolałam Marsy, ale z biegiem czasu te drugie stały się zbyt słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, ja też uwielbiam snickersy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taka wersja Snickersa ;) Zapisuję do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAAAAAAAAŁ. Jesteś moim mistrzem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna owsianka :) Snickers to kiedyś był mój ulubiony baton! Więc chętnie zjem go w wersji śniadaniowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. snikers , wow ! masz bardzo ciekawe pomysły ;) podoba mi się ten krem , w sumie to taka zdrowsza wersja tych wszystkich sklepowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham Snickersy do dnia dzisiejszego, więc ten krem jest dla mnie idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie owsianki! Problem jeden- nie lubię pianek Marsh. ;(

    OdpowiedzUsuń