środa, 17 kwietnia 2013

Dieretyczne krakersy owsiane z fetą :)

a dziś sobotni "wypiek"
krakersy do których zamiast oliwy wlewałam winegret
na szczęście po 2 łyżkach zorientowałam się że konsystencja wlewanego płynu nie przypomina oliwy
efekt końcowy udany
przepyszne,chrupiące,aromatyczne i zdrowe

Przepis(Źródło)
1 szkl. płatków owsianych
1/2 szkl. otrębów pszennych
4 łyżki mąki pełnoziarnistej
4 łyżki ziół
4 łyżki oliwy  z oliwek
1/2 łyżeczki soli morskiej
ok 60 g fety
1 jajko
 
no i  mnie 2 łyżki vinegre

Suche składniki mieszamy ze sobą,wlewamy mokre i pokruszoną widelcem fetę
ciasto rozwałkowujemy miedzy dwoma arkuszami papieru do pieczenia
wierzchni ściągamy,ciasto kroimy na kwadraty
pieczemy ok 25-30 minut  w 170



7 komentarzy:

  1. Wyglądają naprawdę intrygująco, muszę koniecznie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma tego złego... i tak dalej :)) Przez omyłkowe czynności często wychodzą nam pyszności!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym takie krakersy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo dawno nie jadłam krakersów ,fajny pomysł na zdrowszą wersję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, ciekawa zdrowa przekąska :) jestem pewna, że zadowoliłaby mnie gdybym miała ochotę na chipsy

    OdpowiedzUsuń