sobota, 11 maja 2013

Budyniowy śniadaniowy krem Kinder Bueno

Kolejna sobota
więc kolejna odsłona wariacji na temat kremów

Dziś wersja budyniowo-śniadaniowy
Smak podobny do batonika Kinder Bueno(krem słoiczkowy)

Przepis
250 ml mleka
2 łyżeczki mąki ziemniaczanej
2 łyżeczki mielonych orzechów laskowych
1/2 łyżeczki kakao
coś do posłodzenia
mleko w proszku-ilość zależy od pożądanej konsystencji
1-2 łyżeczki masła

3/4 mleka zagotowujemy z cukrem.Resztę mieszamy z mąką,kakao i orzechami-wlewamy do gotującego się mleka i dokładnie mieszamy
Całość studzimy-po czym dosypujemy mleko w proszku i miksujemy z masłem
Chłodzimy







I gdzie te słonko??
gdzie pogoda na piknik?????


Jutro mnie tu nie będzie
w poniedziałek popołudniu dopiero umieszczę wpis-menu na mój "dywanowy" piknik :(

Miłego weekendu życzę :) :)

6 komentarzy:

  1. Przesyłam słońce, bo u mnie wciąż jest!
    Jestem ciekawa tego Twojego kolejnego pikniuku na dywanie:)) a krem jak zawsze pomysłowy, co Ty jeszcze wymyślisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie deszcz :/
      Podziel się tym słoneczkiem:)

      Nie mogę się doczekać relacji z pikniku:)

      Usuń
  2. twoje kremowe wariacje są nieziemskie , kolejna pyszność !!
    udanego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem skąd Ci się rodzą w głowie takie pomysły ale są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako miłośnik budyniów wszelakich, czuję się zobowiązana do przygotowania takowego :>

    OdpowiedzUsuń
  5. No pogoda widocznie uznała, że wczoraj już dała z siebie wszystko :D Ale zamiast pogody masz piękne śniadanie, nie ma co narzekać :D

    OdpowiedzUsuń