wtorek, 25 czerwca 2013

krem kakaowo-cynamonowy z jogurtem truskawkowym

brrrr jak brzydko na dworze
u Was też taka deszczowa aura??

Na śniadanko na niepogodę proponuje czekoladowo-cynamonową kaszę manną w formie kremu i domowym jogurtem truskawkowym


Przepis na słoiczek
1 szkl mleka
3 łyżeczki kaszy mannej
1 łyżeczka gorzkiego kakao
1 łyżeczka słodkiego kakao
słodzidło
1/2 łyżeczki cynamonu
1 łyżeczka proszku budyniowego

3/4 mleka zagotować z wybranym przez siebie słodzidłem
 1/4 mleka wymieszać z kaszką,budyniem i kakao i cynamonem .Wlać na gotujące się mleko
Mieszać i gotować na małym ogniu aż masa lekko zgęstnieje
Przelać do słoiczka i schłodzić w lodówce
Następnie przed podaniem na warstwę kakaową wlać jogurt i truskawki






5 komentarzy:

  1. A myślałam, że tylko u mnie brzydko.. Mam nadzieję, że szybko przestanie padać.

    Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. www.anielskieprzysmaki.pl-polecamy miód z cynamonem i wiele innych pyszności.Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Osłabiasz mnie...
    Kolejny krem?! Masz głowę pełną pomysłów, mądrala:*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna manna, pewnie że pycha !! idealna by rozpogodzić i rozweselić dzień ;D

    OdpowiedzUsuń