czwartek, 18 lipca 2013

O tym dlaczego mnie nie ma i podziękowania za ponad 100tys wejść....

Dzień Dobry

Po pierwsze chciałam serdecznie podziękować za czytanie bloga
To miłe że codziennie ktoś tutaj zagląda
może nawet czerpie inspiracje kulinarne
ponad 100 tysięcy wejść to dla mnie zaskakująco dużoooooooo
dziękuje

Po drugie znowu przepraszam za nieregularność wpisów
ale jak pisałam w ostatniej notce nie było mnie
a teraz cały czas pochłania przeprowadzka
niby wielkich i meczących rzeczy nie robię
tylko myję i sprzątam ale jestem ogromnie zmęczona

ale jesteśMy już blisko finału....

Zdenerwowanie miesza się z wielką radością
pakując rzeczy w pudełka
zamykam pewne przykre rozdziały mego życia
sprzątając stary pokój
porządkuje swoje wnętrze

Nowe życie
Nowa ja
przyszłość
rysowana jasnymi kredkami




6 komentarzy:

  1. bardzo sie ciesze :*

    http://czary33mary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia Anula :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się z twojego szczęścia !
    powodzenia , trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu gratuluję przeprowadzki i ilości wejść na bloga! Też "nabijam licznik", podziwiam zdjęcia i czerpię inspiracje!

    OdpowiedzUsuń