sobota, 14 września 2013

Mleczna kawa z Milką Oreo.

W poranny deszczowy poranek nic nie smakuje lepiej ,aniżeli słodka gorąca mleczna kawa.
A jeśli jej smak wzmocnimy Milką Oreo to od razu poczujemy się lepiej :)






przepis
3/4 szkl. gorącego mleka
1/4 wrzątku
1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej
slodzidło
rządek Milki Oreo.

W garnuszku gotujemy mleko wraz z posiekaną czekoladą i cukrem(do smaku) mieszamy do momentu całkowitego rozpuszczenia czekolady.
Kawę zalewamy wrzątkiem i mlekiem czekoladowym :)





11 komentarzy:

  1. aż sobie przypomniałam moje kawowe wariacje ;) polecam rozpuścić w gorącym mleku chałwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, brzmi pysznie : D Spróbuję do drugiego śniadania :D

      Usuń
  2. jak z milka oreo to kradnę przepisik! uwielbiam tą czekoladę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ale słodkości i pyszności. Jak ja dawno nie jadłam słodkiej czekoladyyy!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jadłam jeszcze ten milki:) zapraszam na szczyptę soli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę czekoladę! :) *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to musi być pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale to musi być smaczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ech,a ja siedzę w pracy, marznę i nie mam nic do picia. a skusiłabym się na taką kawę z wkładką :D

    OdpowiedzUsuń