piątek, 13 czerwca 2014

Mgiełka z zielonej herbaty.

Orzeźwiająca mgiełka z zielonej herbaty.



Zielona herbata bogata jest w polifenole, kofeinę, taninę, żelazo, wapń, potas oraz witaminy A, C, B, E i K. Zwalcza wolne rodniki, spowalnia proces starzenia się skóry.
Nie tylko picie herbaty ma zbawienny wpływ na nasze ciało.
Zielona herbata bowiem zmacania nasze włosy, pobudza je do wzrostu, odpowiednio nawilża.
To samo czyni z cerą suchą czyli taką, której jestem posiadaczką.
Odkąd zaczęłam stosować mgiełkę z zielonej herbaty moja skóra stała się mniej sucha i piekąca, włosy aksamitne i miłe w dotyku.

Ponoć nasza mgiełka także utrwala makijaż....tego jeszcze nie zauważyłam.


Jak wykonać mgiełkę?
Potrzebne nam będzie: zielona herbata-u mnie brzoskwiniowa, woda, buteleczka z atomizerem, wit c.

Herbatę zalewamy wodą do połowy kubka, czekamy aż ostygnie po czym przelewamy o buteleczki, dodajemy witaminę c. I gotowe!
Przechowujemy w lodówce do 3-4 dni.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz