piątek, 23 listopada 2012

cukiniowe muffinki

Dzis zapraszam na coś lekkiego,pozywnego i oczywiście pysznego
Ostatnio przeglądając blogi kulinarne trafiłam na przepis na  przekąski z cukinii
wiedziałam ze od razu przy odbrobinie wolnego czasu upiekę tą potrawe
i okazała się prawdziwym hitem
te leciutki,puszyste i smaczne muffinki od dziś na dłużej zagoszczą w moim menu

Przepis(pomnijeszyłam orginał o połowe) 6 muffinek
1 szkl.startej cukinii
1/4 bułki tartej-następnym razem dam mąkę owsianą
1/4 startego sera żółtego
1 jajko
szczypiorek
2 łyżki groszku zielonego
zioła
sól,pieprz
2 łyżki uduszonych pieczarek

Cukinie odciskamy z nadmiaru wody,łączymy z resztą składników.Dokładnie wyrabiamy
Formujemy bułeczki i kładziemy je na wysmarowaną masłem blechę
Pieczemy ok 20 min w piecu nagrzanym do 200C
Jemy na ciepło badż zimno
Ja podałam do muffinek sos tatarski





1 komentarz: