środa, 12 grudnia 2012

Mój pierwszy (dietetyczny) sernik

Posmakowawszy ostatnio sernika Kocimamy spróbowałam sama jakiś upiec.
tak,tak dotychczas bardzo nie lubiłam serników
ale czemu nie przełamywać starych schematów?

Na dobry początek wybrałam sernik  w wersji light.
Tak żeby łatwiej byłoby go skonsumować
No i wyszedł....bardzo dobry :)

Przepis na małą porcje
250 g zmielonego chudego sera białego
1 jajko
6 tabletek słodzika
1 łyżeczka cukru waniliowego
0,5 łyżki budyniu waniliowego
100g truskawek

spód
12,5 g ciasteczek
12,5 g płatków owsianych
1 łyżka stopionego masła

 Ciasteczka pokruszyć,dodać płatki i masło.Masą wylepic dno tortownicy

Ser zmielić.Dodać do niego budyń,słodzik,cukier waniliowy-zmiksować.Następnie dodać jajko i ponownie zmiskować
Na końcu dorzucić truskawki,wymieszać łyżką.Nałożyć na ciasteczkowy spód
Piec ok 45 minut w 180C.




2 komentarze:

  1. Cudowny przepis :-)
    Też czasami wolę wersję light.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie dietetyczne serniki, są bardzo wilgotne, dzięki czemu mi smakuja:)

    OdpowiedzUsuń