środa, 10 kwietnia 2013

wafle ryżowe o smaku karmelowym Good Food

A może by tak na blogu raz na jakiś czas pojawiały się recenzję produktów?
Zawsze lubię czytać takowe na innych blogach....

na dobry początek wafle ryżowe które odkryłam parę dni temu w biedronce
nowość od good food-smak karmelowy

w składzie zawierają:pełno ziarnisty ryż brązowy(36,4%),grys kukurydzany,cukier,syrop glukozowo-fruktozowy,olej rzepakowy,błonnik z cykorii,aromat,barwniki,emulgatory i lecytynę sojową

wartości odżywcze to zaś na 1 porcję(10g)-39kcal
tłuszcz-0,5 g
węglowodany-8g w tym, cukry 2,1g
błonnika-0.3g
białko-0,6 g
sól 0,0g

opakowanie zawiera 6 chrupiących wafli skąpanych w karmelowej polewie-zapachem i smakiem przypominają "szyszki"-słodycze które zawsze kojarzyć będą się mi ze szkołą podstawową
Są smaczne,dla mnie dość słodkie i nie w sumie nie tak bardzo sztuczne w smaku
po jednym jestem zasłodzona-a to niby tylko 39kcal
alternatywa dla czekolady???




10 komentarzy:

  1. Ty sobie lepiej nie alternatywuj... bo zmalejesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Alternatywa dla czekolady nie istnieje.... ;))

    Ale te wafle widziałam niedawno i nawet się na nimi zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakiś czas temu jadłam rzecz idealną, mianowicie- malutkie ryżowe wafelki do połowy w czekoladzie deserowej <3
    ryżowce czy jakieś takie popcornowe wafelki to moje uzależnienie, a w połączeniu z czekolada mamy duet idealny...

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam, czekolada lepsza, zdrowsza, smaczniejsza. dobrej jakości gorzka nie znajdzie alternatywy w bardzo przetworzonych waflach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie przepadam za takimi waflami jakoś, ale te kuszą -ten smak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie! Ten smak! Pewnie i tak ich nie kupię, ale zachęcają karmelem :) Poza tym fajnie, że wspomniałaś o szyszkach z podstawówki, bo też nie kojarzą mi się z niczym innym jak z tą szkołą! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. karmelowe? jeszcze o takich nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również lubię czytać recenzje produktów, więc jak najbardziej jestem za tym, żebyś od czasu do czasu zamieściła wpis tego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdzie ich nie widziałam u mnie..
    Uwielbiam czytać takie recenzje produktów. ;)

    OdpowiedzUsuń